. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: PATATES YUVASINDA YUMURTA TARİFİ

25 Mart 2015 Çarşamba

PATATES YUVASINDA YUMURTA TARİFİ

Eggs in Hash Brown Nests Recipe


Bayıldım ben bu pratik tarife, aksama menümde kızarmıs tavuk butları olacaktı yanına pilav veya makarnadan farklı bir tarif ararken buldum bu tarifi. Aslında belki ideali kahvaltıdır ama ben aksam menüsüne kaydıradagım 

Haslanmıs patates rendelenecek, tuz biber eklenecek fırında 20-25 dk kalacak diyor Ree Drummod, sonrasında yumurtalar kırılıyor patates yuvalarının icine ve tekrar fırına geri gönderiliyorlar, orda kalma süresi sizlere kalmıs lop alakok rafadan ne tarzda severseniz artık

Haydi deneyelim

TESEKKÜRLER...

http://thepioneerwoman.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.