. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BUGÜNLERDE RUH HALİM

19 Şubat 2016 Cuma

BUGÜNLERDE RUH HALİM




Cuma Vakti su anda

Ruh halim berbat aslında cok mutlu olmam lazım saglıgım yerinde, evimde; mutlu huzurlu bir yuvam var esimin ve kuzumun saglıgı yerinde hatta minik kuzum büyüdüde okul askerlik derken birkac güne ishayatına bile atılacak günlerdeyiz
Ama mutsuzum
Hergün sehit haberleri hergün yitip giden gözbebekleri
Ettigim bedduaların haddi hesabı yok ise yaramasada ne sabır kaldı ne mutluluk ne heyecan
Hergün heyezan
Yeter artık yeterrr
Aglamasın aileler esler bebeler anneler yeter

2 yorum:

  1. O kadar haklisin ki, beddua bile edemiyorum artik. Saniyorum ki her beddua donup bizi buluyor:((

    YanıtlaSil
  2. Evet tatlım yaaa bedduadan cok korkarım aslında allaha havale edelim o zaman :(

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.