. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ASPIRIN & VAZELIN MUCIZESI

8 Ocak 2017 Pazar

ASPIRIN & VAZELIN MUCIZESI


Heel cracks ile ilgili görsel sonucu


Ayaklarınızdaki çatlak ve nasırlardan kurtulup yumuşacık ayaklara sahip olmak için bir de aspirini deneyin.
Yüz ve cilt bakımınıza dikkat ettiğiniz kadar ayak bakımınıza da gerekli önemi göstermeniz gerekiyor. Üstelik tüm günün yorgunluğunu ayaklarınızın çektiğini düşündüğünüzde aslında en çok onların bakıma ihtiyacı var.

Ayak bakımı için pek çok yöntem var tabii ki. Bu sefer sizlerle aspirin formülünü paylaşmak istedik.

İşte yumuşacık ayaklar için yapmanız gereken:

Yatmadan önce bir adet aspirini toz haline getirin. Ardından vazelinle karıştırarak ayaklarınıza sürün ve pamuklu çorap giyin. Kısa bir süre sonra hem yumuşacık ayaklara kavuşacak hem rahat bir uyku uyumuş olacak hem de günün yorgunluğu üzerinizden atmış olacaksınız.

       





4 yorum:

  1. ilk defa duydum bunu deneyeceğim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Çok pratik bir yöntemmiş.Bir arkadaşımın topuklarında böyle bir sorun var.Hemen önereyim :)

    YanıtlaSil
  3. Bilmiyordum. Denemekte fayda var... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Hem kolay hem uygun fiyat, deneyelim.sevgiler...

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.