. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: PENYE ÖRGÜ CANTA

19 Şubat 2017 Pazar

PENYE ÖRGÜ CANTA

WEBSTA @ knitted_with_love72 - Ničto tаk ne podnimаet nаstroenie, kаk novая sumkа! Dаvайte rаdovаtь sebя čащe!Srok izgotovleniя sumok 1 denь.Otprаvlяem po vseй strаne.✈️Viber/WhatsApp 89292666200.:

Malum bu sene penye ipler cok moda oldu eee tabii bende heveslendim uzun suredir bir canta orecegim penyede aradıgım rengi bulamadım henüz ama örnegim bu canta kesinlikle acil yapılacak listemde hemde yaz gelmeden insallahh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.