. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: İzmir'in Dağlarında Mustafa Kemal'lere Selam Olsun!!!

14 Nisan 2017 Cuma

İzmir'in Dağlarında Mustafa Kemal'lere Selam Olsun!!!

Madem bu blogum bu paylasımlarım evladıma ve gelecekte insallah torunlarıma miras öyleyse mirasıma kesinlikle eklemem gereken bir post olmalı bu post

Haftalar önce izlerken müthis etkilenip aglamıstım 

Yıllar önce Haluk Levent Kastamonu'da okumustu üniversiteyi bir kezde minibüste karsılasmıstık gencecikti tabi o zamanlar. Hep gurur duydugum güzel isler yaptı, her zaman ilgiyle keyifle izledim ama bu son yaptıgı inanın cok duygulandırdı gururlandırdı beni


Öncelikle ATA'ma Selam olsun 

"Heroes who shed their blood and lost their lives! You are now lying in the soil of a friendly country. Therefore rest in peace." M.K.Atatürk.:

Ve

Selam Olsun...

 bu vatan icin vatan topragına canını katanlara Nurlar icinde yatsınlar her birinin mekanı cennetin en güzel katları olsun insallah




1 yorum:

  1. İnsan dinlemekten bıkmıyor, harika bir marş harika bir seslendirme.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.