. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ŞAPKA NASIL YENİLENİR

4 Kasım 2012 Pazar

ŞAPKA NASIL YENİLENİR




Ablam kendine almıs bu şapkayı sanırım beğenmemis bana verdi al sen yenilersin diye evet yenilemem gerekirdi çünkü şapkanın önündeki sekil siyah siperliğindeki süslemeler kahverengi kendisi beyaz cok garipti bana görede renk uyumu hiç yoktu




Giymedigim bir bluzumun dantelini kesmiştim zaten belki bir yerde kullanabilirim diye kenarlarını onunla kaplayıp ön kısımdaki resmide kapattım 






Yaşı benim gibi çok genç olanlar hatırlar eskiden Küçük Ev dizisi vardı ve o dizide kızların şapkaları bu tarzdı :) kendimi o yıllarda hissettim bu şapkayı takınca 

Loura - Mery Inglas şapkam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.