. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Dantel Cam Tabak

30 Aralık 2016 Cuma

Dantel Cam Tabak

Bir Rus Hanımın (Raisa Fazletdinova)

calısması bu dantel tabak, cok baktım önce nasıl yani diye sonra ayrıntısı icin bloguna ugrayınca hayran kaldım bu calısmaya

Bu calısmayı ilk gördugumde ferforje sandım dogrusu. Ben ferforje hastalıgı olan biriyim. Evimi English Home, Madame Coco ve netten almakla donattım ferforjeler ile son yıllarda gördümmü dayanamıyorum, ne yazıkki cokda pahalı bu ürünler takipte kalıp indirimle yakalıyorum ferforje ürünleri

Bu tabagın görünümüde benim icin ferforje :) buradan yola cıkarak bu tarz calısmalar yapabilirim ama cok incelik ve sabır isteyen bir is dogrusu

İlgilenen ayrıntı isteyene en asagıya link bırakacagım ama minik bir bilgi vereyimki düz cam tabagı önce boyayıp sonra keserek bu sonuca ulasılmıs

Tek kelime ile muhtesem


МАСТЕР КЛАСС "КРУЖЕВНЫЕ ТАРЕЛОЧКИ"..



Raisa Fazletdinova




2 yorum:

  1. Çok güzel ama oldukça zor görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem olmuş gerçekten...mutlu yıllar arkadaşım sevgiler...

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.