. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: KEMIK ERIMESINE KARŞI, DOGAL BIR COZUM

24 Aralık 2016 Cumartesi

KEMIK ERIMESINE KARŞI, DOGAL BIR COZUM



Nette gezerken tesadüf gördüm bu bilgiyi paylasmak istedim dogal tertemiz kolay bir uygulama


KEMİK ERIMESİNE KARŞI, DOĞAL BİR ÇÖZüM…BİR DOST TAVSİYESİ


























MUTLAKA OKUYUN ! YOĞURT – NANE… 


KEMİK ERIMESİNE KARŞI, DOĞAL BİR ÇÖZüM

Yıllarca yoğun kemik erimesi tedavisi görürken, devlet bunun ilaçlarını vermeme kararı aldı biz emeklilere.
Bu arada ben yoğurdu çok çok sevdiğim için ve rejim olsun diye her akşam yemek yerine bir kase yoğurt yemeye başladım.
Ancak öylece yemek değil; içine bir avuçta çok sevdiğim naneden ve biraz da z.yağı ile pul biber koyarak ve içine bir de peksimet doğrayarak.
Geçen sene kemik ölçümü için verilen tarihte dispansere gidip tahlil ve mr’ larımın çekiminden sonra doktor, kemik erimesinin sızıntıya dönüştüğü yani hızlı erimenin neredeyse durur gibi olduğunu söyledi ve bana ne kullandığımı sordu, ben de hiçbir şey sadece bol naneyle karışık yoğurt yediğimi söyledim; Doktor:” – Nane ile yoğurdun birleşmesiyle doping yapmışsınız…” dedi.
Şimdiyse, her kadın hastaya “Kür olarak haftanın her günü böyle yoğurt yiyeceksiniz ilaç gibi…” diye tembih ediyormuş.
Benden söylemesi. Denemekten zarar gelmez. Ancak unutmamalı ki yoğurdun içinde mutlaka bolca kuru nane olacak…
Sağlıklı bir yaşam dileklerimle. OKUDUYSAN BEĞEN BAŞKALARI DA OKUSUN DİYE PAYLAŞ !



11 yorum:

  1. Yoğurt ve nane ikilisini ben de çok severim :))

    YanıtlaSil
  2. keesinlikle bende severim ama bir önerim daha var taze dereotuda katmalıyız bence yogurt ve naneye ek olarak

    YanıtlaSil
  3. Bu karışımdan en kısa zamanda anneme de bahsedeyim ben :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürlerr:)

    YanıtlaSil
  5. Denemekten zarar gelmez. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Ben de yoğurda nane koyup yemeyi çok severim, hımm, bahaneyle rejime mi başlasam ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem yas geregi hem saglık acısından yapmak gerek bisiler :)

      Sil
  7. Çok kolayca hazırlayabileceğimiz bir karışım .Lezzetli ve sağlıklı :)

    YanıtlaSil
  8. ara öğün olarak harika olur

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.