. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: İSTANBUL HATIRASI

7 Nisan 2017 Cuma

İSTANBUL HATIRASI


 Subat ayının son haftasında memleketim Kastamonu'dan İstanbul'a gittim bu ayın ilk haftasına kadar kaldım
Kardeslerimle ve oglumla cok güzel zamanlar gecirdim hasret giderdim
Hep görmek istedigim ve hic nasip olmayan Galata Kulesi ve cevresinde oglumla cok güzel anılarım var artık...



 23 Mart Nalan'ımın dogum günüydü İstanbul'daki tüm sülale biraraya geldik Kardeslerim, cocukları ve torunlar
Keyifliydi :D







 İki kezde pazar maceram oldu özlemisim İstanbul Salı pazarında alısverisi



Kilo vermeye ugrasıyorum her ne kadar tshirtüm öyle demesede 


Hidden grubumlada yeniden geldik bir araya muhtesem bir gündü. İstanbul güzel ama dostluk arkadaslık herseyden güzel


CNR Kitap fuarında :)
Minibüse bayıldım inanın bolca kitapda aldım, onlarsız olurmu; aslaaa


Ugur Yücel hayranıyım

Bu ev onun bir dizisinde kullanılmıstı "Aramızda Kalsın" dizisi. Simdilerde Kutsi'nin basrolde oynadıgı bir dizi de kullanımda. 

Bu arada Cengelköy İstanbul'da muhtesem güzellikte nezih bir semt 
Nalan'ımın is ortamı bu evin yan sokagı

Bayıldımmm ben Cengelköy'e



Sinem'le biraz cılgınlıklarda yaptık 


Cengelköy'den


Sevgilerimle...

10 yorum:

  1. Kastamonu en sevdiğim bir kaç şehirden. Keşke hiç bozulmasa dağları, yaylaları, kanyonları. Otlarını da severim. Oradan kareler beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin icin resimlendirecegim söz veriyorum ve bekliyorum sizi buralara :D

      Sil
  2. Aile ve dostlarla birlikte paylaşılan mutluluk dolu sofralar, dünyadaki en önemli şeylerden biri. Sizin için de
    doping olmuştur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel tesbitleriniz olmus kesinlikle artık bir süreligine dopingliyim fakat kuzum İstanbul'da fazla dayanmaz bu doping evlat kokusuna :) sair bile olacagım bu gidisle evlat özlemi sayesinde

      Sil
  3. Sahane resimler, sahane gecirilmis zamanlar. Ama en sahanesi sensin, yuzundeki kocaman icten gulumsemeler, yuzume kocaman ablak bir gulumseme kondurdu. Hep gul olur mu? :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir kaçamak olmuş. Masadaki toplu fotoğrafın gifine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaaa harika degilmi; saolsun gugıl amcam, iyiki var

      Sil
  5. İşsiz biri olarakdan daha yeni gördüm Başkası paylaşımını :(...
    Mail temizliği yapıyorumda :)))
    Özledim seni gelsene yineeee

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.