. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Yuvarlak Tam Daire Tıg İsi Örgü Cantalar

23 Mart 2018 Cuma

Yuvarlak Tam Daire Tıg İsi Örgü Cantalar


Скромная, но нереально крутая Она еще на крючке, но я не могу налюбоваться, удержаться и не показать вам эту новую сумку. Размер большой 32 см. Предлагайте название, предложившему вариант, который мне понравится, будет подарок от @nitka.kz  Связана из @myfergy XL, цвет Коричневый. Хотите мастер класс по этой сумочке? Уже 25 февраля в Караганде и 1, 4 марта в Астане мы можем вязать эту красотку ➿➿ #вязанаясумка #сумкакрючком #мастеркласс #вязальныймастеркласс

Uzun süredir canta örecegim. Biraz bakındım nette ve pinterestte. Genelde bu sene yuvarlak cantalar revacta. Benimde favorim bu üstteki. Hosuma giden diger adaylarıda sizlerle paylasıyorum




Round white bag made out of cotton rope and up-cycled soft brown leather. This bag is durable and roomy enough to fit all your necessities - measures about 12 inches across and 2 inches deep, with about 3 inch handles. Find a simple cotton rope basket bag without leather handles here:


Моя "SHELL" цвета неба Моя милая сумочка цвета болота привлекает взгляды на побережье всех проходящих  потому что она очень красивая и стильная А теперь у меня будет ещё одна малышка ✌Урок уже скоро @myfergyschool.ru #myfergy #трикотажнаяпряжа #школаонлайн_myfergy #вяжутнетолькобабушки #займи_свои_будни #вязание #вязаниекрючком








Louca por artes - Bolsas

Receitas de Crochet: Bolsa de crochet redonda

Alice Maison – Cream Woven










8 yorum:

  1. Harika ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık.. ben de örmek istiyorummm...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller elize saglik

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ne kadar güzel olmuş ipliğini merak etim bir şeyler üretmek kadar güzel birşey yok bence sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem olmuş çok beğendim eline sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık. Resimli/videolu anlatım hazırlamanız mümkün olur mu?

    YanıtlaSil
  7. En güzeli sizin yaptığınız bence :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Dantel ipliğinden yapılırmı

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.